Thursday, November 27, 2008

im bored to the z

hari hari yg dilalui oleh saya mudahnya sangat bosan.petang selalu hujan. NO, saya tak pernah nak marah2 kerana hujan, bukankah hujan itu rahmat dari Allah. Harus bersyukur. Tapi biasalah manusia, bila panas melenting2 la mulut tuh cakap. Bile hujan tak berenti2 pun asyik merungut2. hoffffff (amir, i copy u.haha) tapi tidak tahu mengapa, perasaan bosan itu mula, meneroka jiwa dan diri ini. saye dah cube menonton tivi (cube shima?) bukan, saye bukan cube menonton tivi, saya mmg melekapkan diri di sofa itu dan menonton semua rancangan yg ada di tivi. secara pukal saya tonton. sampai remote astro itu seolah2nya melekap terus di tangan (ce bayang spiderman, wewitt -_-) dan mengakibatkan abg saya, mak saya malah mak long saya kurang (MUNGKIN AMAT TIDAK) berpuas hati dengan perlakuan sedemikian. tapi kan saya hanya pulang jarang2 ke rumah (oh shima.kaw menipu berdas2 disini) pedulikan.

okey, kite tukar kepade kaler yg lebih ceria!

shima suka kaler green. even though my car is yellow, but still green conquers! wuut wuuut!! (sebenarnye, tiadalah ape kaitannye dengan penukaran kaler font, ini adalah sengaja je)

these few days asyik ym dgn abg long jew. lol. sgt sarcastic abg aku tuh. kekejian melanda dirinye. harus la nak buli adik dia yg baik lagi sopan santun nih. mentang2 la jawohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kat sane. (tibe2, saye begini. WHY?)

I just dont know why.

mari2, kaler perpel pule. cantik okey. so meriah with kalers2. i need to do something with my life. i've been doing nothing lately. sgt produktif di medan katil onleyh. siyes. sume org tahu mane nak cari saye. carilah di katil. aku sedang berjuang membuat taik2 mate. (ahhh, geli geli. geli tak?) itu tipu lagi la kan. hari2 setiap petang, masa diisi dengan menonton cerita dongeng indonesia di tv3, kemudia beralih sebentar ke ellen degeneres show (klako nak mampoih aih. hi zac efron, anda kacak gila! ohhh~) dan kembali ke tv3. Rahaasia Pelangi n then Puteri Salju.
see how productive i am? selain tidur yg menentu banyaknye, bil elektrik rumah pun pasti rocket high la neh. *insert gelak syaiton here*

jeng jeng jeng.
kaler yellow! kale kete ku. yang ekceli makin da rupe nak hitam becoz i malas nak lap. tak macam lin, rajen gile lap okey. aku suke perangai macam tuh. jangan tiru shima. shima sgt lazy gile. my mom always sakit hati tengok me lazy-ing in front of the tv. instead of helping her cleaning the house or cooking at the kitchen, i am always not there. saye musti di hadapan tv. secara jujur la kan, saya bukan the cooking type of girl. tapi saya suke basuh pinggan. HAHA. ape neh shima, kate tak suke cleaning?! tapi saya suka masak apabila tiada org suruh masak. bila org suruh masak preassure okey? takot tak sedap la, tak cukup garam la, tawar la, termasin la. itu yg berbagai2 alasan digunakan apabila mak suruh masak. hihi. tapi tibe2 datang seru (kuali kat dapur seru berkali2 kaw, seram sejuk wooo) dah terajin. sangat aneh.

sebenarnye tade mende nak dipostkan pown. masih lagi di fasa merapu yg hebat lagi berkaliber. aku mmg begini. lagi la jari2 ni kat keyboard lagi mende bukan2 nak taip haih. haha. sedar tak sedar 5 kaler siut aku gune utk post nih.tapi sesungguhnye, suke hati aku lah kan nak gune berapa banyak kaler pun. sebenarnye, dengki kat lin sbb dia start pake font kaler2 dulu. mane bley ko wat dulu! aku pun nak gak wat (begitulah ayat2 dalam hati aku setelah mengetahui lin pake font kaler) da la bagi lagu if i were a boy dalam irama sanggam (sgt jahanam ya kaw. haha) aku tertipu di malam hari yg dingin lagi sejuk nih. TT

oh well.

tapi jujurnya, aku bosan.

farizatul shima sangat bosan lah! tolong farizatul shima utk tidak berasa bosan! tolong bodek farizatul shima agar dia tak bosan lagi! tolong kipas2 farizatul shima utk dia tak rase bosan lagi! tolong sepak farizatul shima agar dia sedar diri tade sape nak bodek atau kipas2 dia utk tidak rase bosan lagi (ha, yg ini aku mmg tau ramai yg nak wat kann?? haha)

i need to meet up with my best friends pronto la gini. saye maunya nonton GG season 2 sampai muntah2, segala movies yg lin donlod sampai muntah2 dan juga dengar lagu britney spears CIRCUS (hello, da leaked oke?) sampai muntah2.

farizatul shima says bye bye











2 comments:

mynameisnabil.blogspot.com said...

shima dah gila weng weng

zugspitszy said...

woih da lame ak x g blog kamu tgk2 da ade 2 post ak x update..blog ak pon las ak g tym update mende mepek tu je le pown..patu x p dah..malah thp lewa..aku xde la hari2 nk cuci si gemok tuh..ko pndai tulis blog panjang2 yew..dasattt lah ak x pndai lg..