Wednesday, November 19, 2008

whatever

luka kat hati nih makin lama makin besar (skema siut ayat saya, huhu)

i've decided not to talk, msg, or trying to contact him for this couple of days (tgk la cane,tah2 aku yg rindu lebih2, huhu). aku surrender. hati sakit banyak sangat. i'm trying my best to tolerate with him, my ego sah2 la aku da buang jauh2, trying my best not to get too emotional but still, there is still something that just not right. ape je aku cakap kat dia, semua tak kena. saje nak cabar tahap kesabaran aku. hmm.i know i can be complicated at certain time but jgn la cabar2 aku camnih. urghhh.

darn.

on the brighter side, mama tak jadi warded because doctor kata she's fine. just tbe2 her blood preassure rocketing-high-into-the-sky. tuh yg collapsed. Alhamdulillah, she's talking now, eventhough still complaining her head is still pening2, vomitting lagi. sian mama. baru je kaki tuh sembuh dari operate hari tuh, skrg nih ni puler.macam2 betoi

mama : sebaris rumah nih je sume masuk wad. apekene tah.
me: woohh. hebat (harus ke shima ko wat ayat gini dikala begini)

anak2 mama sume balik except acu je. he's currently in Paris. haih. musfirah pun ada tadi. comel la budak kecik tuh. she's 6 years old, comel kecik je, hitam manis with pipi yg seriously tembam gile. and so tomboyish. taw nak belasah aku je.

piyah : ape maksu nih. belasah kang!
me : wekssss~
angah(ayah puyah) : amboi yah, garangnye. huhu



piyah n haziq.

haziq main sep2 tom2 scare kaki. practical dikala main psp

tunjuk perasaan. harus tidak tahu kenape dak sorang nih

tengok a dak piyah nih.macho sihh


balik tuh gi cm sebab mak n maklong malas masak (erk?) and me decided to sleep bile da sampai rumah because tak cukup tido. semalam da cukup banyak drama. mata bengkak2. seriously muke macam ape. da la ayah long ngan wan yong ade kat sini (dah balik da pun. hua hua)


teluk intan hujan secara berpukal2. sejuk! best

aaaa. hujan

feel like crying again. berliter2 da nih. you must be strong shima.


ya Allah, tolong hamba-Mu ini...



seriously, aku penat.



3 comments:

zugspitszy said...

b~...be strong k.. we women people hv to be so strong..istt..ayat pe ke jad la haizzz..gmba ujan2 tu ko kat cm kan? ske benow ko yew.

cik shima said...

haah.kat cm la tuh.heeee. hujan sangat lebat. sgt best! cepat la balik. aku sunyi di sini

T_________________________________T

eena said...

alalala sian adikku ini. aku rindu rumahhhh dan jiranku ini (lebih kpd abuja sbnrnya). cant wait to see ya! aku blk raya aji nanti