Friday, March 13, 2009

ape yang anda rasa?

sejak dua menjak ni, hidup sikit-sikit nak terasa je.

kalo tak terase dgn orang tuh, terasa dgn orang nih.

kadang-kadang terasa jauh hati dengan org tuh

kadang-kadang terasa jauh hati dengan org nih

kadang-kadang terasa org tu da tanak kawan ngan kite

kadang-kadang rasa macam org tu nak tak nak je dgn kite

tak tau la itu rasa hati sendiri

or

mmg betul



aku pun tak tau kenapa.


tapi,


buat sape-sape yg selama ni terasa hati dengan aku, dari percakapan aku, dari body languange aku, dari ape-ape je yg terkeluar dari mulut (scare langsung or tak langsung), lawak yg tah-tah membuatkan sape-sape terasa hati or whatsnot, mungkin dari janji yg tak tertunai ke ape

AKU POHON MAAF SEPULUH JARI TANGAN


aku itu pun busy juga, aku itu pun banyak juge assignments, aku pun banyak research, aku pun stress



lagi cam ni lagi aku stress




MAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!! nak ikottttttttttttttttt

1 comment:

zugspitszy said...

em dis post has anything to do with me x? sori k kalau ko ade terase ape2.. just tahla lately emosi aku pon mepek2 je.. ko n aju are my bestesttt buddies so mungkin kekadang hal2 kecik aku terase so am truly sori k.. take care.