Friday, March 13, 2009

menarilah hey hey

asek dengar lagu the couple walopun quality can go to longkang lah.


ripped dari radio = ayamas


related post kot nih.

update secara berpukal sambil2 rase sedih sbb assignments tak siap lagi.


HAHAHA

tapi takpe, pas tgk OIAM neh nak setelkan PDJ 2 utk counseling.

bak kate bedah, entahlah weh, aku carut je 2 page tuh

engkau mencarut je eh bedah? aku pun ingat nak join sekali lah!

tapi tak pasal-pasal pas tuh mama bedondang sayang ketuk kepale aku. huhu

tapi takpe, shima itu semangat waja hari ni sebab esok nak dating!!!

;) ;) ;)

sebulan lebey tak jumpe hihi


okey, cut the crap.


macam2 jadi this week.

  1. ayah jadi macam dulu balik. asthma attack maybe. admitted hospital. doctor nak sedut ape tah dari lungs dia. hope ayah cepat sembuh. insyaAllah shima balik jenguk ayah next week kalo tade ape-ape hal ;(
  2. sepupu ku juga masuk hospital kerna lack of calcium n also non stop vomitting. macam-macam lah sorang nih. tak dapat balik gak jenguk. rase bersalah tol la hidup nih.
  3. bergado kejap tak kejap gado kejap tak. penat otak.
  4. hidup rushing siapkan semua assignments and research. bergado je ngan dak2 group. tapi last-last celebrate kejayaan kat KFC. ohhh, sile jangan tembak saye. salahkan kak muni!!!erkk..
  5. terasa malas yang melampau sebab berderet cuti kan. bangun subuh pun mengharapkan huda gerak. kalo huda tak gerak, memang melautlah aku subuh, mungkin kat laut cine selatan..TT
  6. telah berjaye mengompletekan puasa nazarku. syabas shima syabas. tapi puasa ganti yg berbaki ***** itu, tidak lagi berganti. help me senahhh!!!
  7. balik dari gua tempurung, luka-luka di siku dan tapak tangan. pedih mmg pedih, tapi best gile nak mati. silalah ramai-ramai pergi ke gua tempurung sbb terlalu best. shima itu bangga perak ade gua tempurung. hihi
  8. makan secara melampau..
  9. merindui mak yang melampau. mak jangan lupe beli ape yang shima pesan ye? (macam mak bace) hihi
  10. rindu kat bestfrens sndiri yang da lame tak dengo kabar berita.. ;) sehatkah anda-anda semua?

dah lah. OIAM da abes 15 minit da kot.


haha.


bye

No comments: