Thursday, April 16, 2009

ha ha hi hi ha ha ho

motif sebenar gelak gitu?

haha

tade lah.

da lame tak update blog ni (tapi kate hati, macam la org bace kan?) hehe

minggu nih study week, atau minggu belajar bile ditranslatekan ke bahse mesia.

belajar ke shima kat rumah neh?

jawapannye..

i olmost study okay.

olmost itu digunekan kerane perasaan bersalah akibat mengadap kotak itam neh non stop.

HAHA

tapi tapi, saya study lah. sejak 2-3 hari ni mmg study constant, tidur pun terlebih constant. bajet kepale berat sangat la dok buat past year statistics tuh. padehalnye, baru siap satu paper je.

ade lagi 4-5 paper lagi kot?

BANYAKNYE!!! (sile join saya jerit ramai-ramai sambil buat wave)

tapi takpe, masih ade mase lagi (sejukkan hati sndiri yg da start nak panas2)

shima itu berusaha la!!!

2 comments:

zugspitszy said...

haha hihi haha ho.. love me hate me can u see mule la aku mepek2 ni.. waaa kne lak lirik tu cetu..ce ko try lg skali! kakaka.. cma!! stadi week means for studying! not blogging/teneteying/sleeping/tvying/merayaping! (Dewan Bahasa Baru)ecey cam aku x wat je kan.. ngek3

cik shima said...

hahahaha. ko mmg ske sambung2 aku nyanyi. itu yg aku sayang ko lebih nih!