Thursday, April 16, 2009

melawat encek padil

hari selasa lepas tengok padil, dengan zu n baby damia.

damia itu sangat cute gile, kecik je.

mcm bende kecik yg jalan2, peh tuh kuat mamam.

sumpah gile cute.

eh eh cite pasal padil la bukan damia (ko bacekan padil? hahahaha, aku tawuuuu)

petang tuh gi lawat padil, amek zu siap sesat nak amek dia. lupe plak rumah zu kat mane. hahaha. ape laaaaaaaaaaaaa dalam kepale aku time tuh tatau.

padil aku tengok makin okay :)

kaki kanan dah boleh jalan! syukur sangat2 aku tengok, makin lame makin banyak improvement dia..

Alhamdulillah.

pasni, insyaAllah tangan kanan tu pule. Jangan cepat putus asa taw! kalo ko ade kecekalan nak teruskan hidup, skrg pun kene cekal and tabah juge pasal tangan tu.

Ingat taw padil, sume orang doakan ko, nak ko happy.. tawwwwwwwwwww??

miracle do happen k?

doa banyak2, berusaha and tawakal.

sekian sahaje tazkirah dari ustazah shima..

wassalam

HAHA. sejak bile plak jadi ustazah memalam bute neh

tapi ape-ape pun encik muhamad fadzil, jage diri tuh leklok. rajin-rajin buat exercise kaki tuh. jangan nak rajin sangat ***** (hanye, ko aku n lin je tau, eceyyy~) haha. rajin-rajin fisio tangan kanan tuh.

aku nak tengok ko bertambah sehat, nanti leh gi kenduri umah zu n makan nasi minyak banyak2!! (motif tah pape)


zu da nak kawen.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (jerit dalam hati)

2 comments:

zugspitszy said...

hahaha..ko ni sempat lg emo sbb zu nak kawen...ikeke..lek2 kte leh g pub lg cma! wehuuu! astaghfirullah! ape la budak2 zaman skarang ni! bejiwa mude betul! ahahha..meh pok meh2.. anak zu pn ikot eh..ske la padel tu ade dak kecik dtg...

cik shima said...

itu lah. aku itu sempat lagi emo2 sbb tak caye cik zu nak kawen.hehehehehehe. ye betul tuh lin! kite maseh lagi boleh ke pub dgn tiada perasaan bersalah.weehuuu!!!!