Thursday, December 4, 2008

ich liebe meine Mutter



MAK, SHIMA SAYANG MAK GILE2 AH!
(sile translate sndiri ke bahse french german. hofff)

mwah mwah

;)

p/s : proses bodek membodek sdg berlangsung. biasa la tuh. lalalalalalalalalalalalalala~


update
baru je ade elektrik neh. tadi black out mari. adoihai. baru je tak sampai setengah jam berbijik2 bintat gatal kat tangan ngan kaki.hey nyamuk nyamuk sekalian alam, berani eh ko nak gigit2 aku banyak2. siap korang aku saman. aku kenal belang2 korang (bajet belang nyamuk = no plate kereta. HAHAHAHA) abes la korang. esok ade a surat saman kat dalam post box tuh. HUH!


shima, pergi ke kiri sekarang secara senyap-senyap!

pergi!


esok itu mintanya hari indah. nak nyanyi (okey, sudah lebih)


*syaitonirojjim laughs*







2 comments:

zugspitszy said...

aaaa moi liebe ni de mutter too.. wah kombinasion france + German + mandarin + german =aku hebat giley yeay yeayyy...

cemni ak nk nyamuk kat umah aku pkai roadtax skali...sbulan kne renew..tertakluk juge kpd sume serangge len..wah kaye ok...

cik shima said...

wahahahah.
ye betoi2.
tapi ce ko bayang
mane dia nak boh roadtax tuh
kot nak tampal kat badan
jenoh jpj nak check

wahahahahahahah