Wednesday, December 24, 2008

lain kali bagi signal la bodoh!

kereta tuh ade signal kot?

lain kali bagi SIGNAL!

aku bawak keter bukan nak jage hal ko sahaje.

aku pun jage hal sendiri jugak!

kepale otak tuh pandai kan? kereta nak pakai besar-besar, tanak bagi kereta tuh kene langgar or calar.

senang, BAGI SIGNAL LA BODOH!

tak kurang sekilo pun berat kalo nak bagi signal tuh. tak lenguh pun tangan nak bagi signal. jari tuh gerak sikit je. kau selamat. aku selamat. tayah aku kesah-kesah nak jage hal ko. macam ko bayar aku nak jage hal ko kan? tade kan??

benci betul la dgn org yg tak bagi signal nih. tak pasal2 aku yg kene emergency break. dia rilek2 je. macam siyal. dalam kereta nak kene carut2 je agaknye.

lagi lagi org ca ya nun alif.

bawak keter tak penah nak bagi signal, peh tuh pakai masukkkkkkkkk je tak tengok kiri kanan. peh tu dalam keter tesengih2 like shit. urgh.


ba alif ba ya.


balik2 umah, astro plak tade.

sume nak kasi hati aku panas lah neh.


dah la demam. i feel like shit.


damn.

1 comment:

zugspitszy said...

err sape ni yg wat kuang ajo nih nk kene sepak len kali kejo kete die laju2 patu langga patu gelakkn kuat2 patu balik umah patu nanges kuat2 gak..wohhh