Wednesday, October 27, 2010

keteringinan yang overdose

last week, abang cik balik. ngangkut baby atif. atif dah tak kenal aku. oh, bukan aku sorang je, opah-opah dia pun same. haha. kasihan kami. setakat mama dengan papa dia, dia layan. kalau aku, agah sikit, tibe-tibe cebik, patu jerit. sekarang dah pandai jerit high pitch melalak punye style. mane dapat pun tatau.


typical atif. nasib baik ko cute tau tak. nasibbbbbbb baik.


hari tu bersembang kencang dengan bang cik, aku ini ilmu pasal handphone memang fail. kalau ada exam pasal handphone, mungkin dapat F? atau dapat 1/100. ataupun kosong terus. so aku tanya la pasal sebarang dua benda pasal handphone. dia pakai samsung touch screen. bini dia baru dapat samsung wave. ok jeles. walaupun bukan iphone, tapi macam iphone gak. eh tiba-tibe iphone. kejadahs.

bang cik kasi penjelasan panjang lebar, dia suruh cari phone yang boleh support jadi modem. setahu aku, sekarang ni semua telefon pintar/pda sume boleh support modem kan? ke aku salah? kalau salah, sila betulkan budak baru nak belajar. haha. tragisnya. sebabnya dia kata, senang hidup shima nak online di mana-mana. itu satu. pastu apetah lagi dia ajar, aku pun ingat-ingat lupa. sambil-sambil aku godek si samsung wave tu, aku dah bajet buat muka-pemilik-iphone-in-the-future. tak boleh blah kan? takpe, berangan itu bagus untuk masa depan.

dah dapat ilmu, bang cik tiba-tiba bukak cerita nak beli iphone 4g tu. dia ada usha kat klcc, tapi kene queue sikit punya lama dalam list. dia cam postponed. then dia cakap nak usha ipod plak. pastu aku teringat ipod aku beli kat madrid. very the murah one. bukan ipod touch la tapi. ipod classic, you knowwwwwww. yang bulat di tengah-tengah itu. entah mana aku letak. ni kene cari balik ni. tak boleh jadi!



tapi.....









tadi baru usha ipod touch kat applestore.








membuatkan aku keteringinan yang overdose. saliva meleleh. kalau bang cik rembat ni, memang aku sanggup jadi orang gaji dia jadi bibik semata nak pegang ipod touch terbabit. haha. bunyi sikit punya desperate sebab aku bukannye anak orang kaya mintak je dapat, asal mintak je dapat. nak mintak mak support beli camera pun kene ada proposal, lagi la ipod touch.






sape nak sponsor ipod touch?





damn u apple. damn u.





4 comments:

zugspitszy said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

cik shima said...

lin, tak dapat pun. hahahahahah. verangan je laaaaaa

zugspitszy said...

mari pigi kedai buah beli epal

cik shima said...

haha.jejommmssss. tadapat apple laptop, buah apple pun okkk. patu kite tampal kat dpn laptop. ngahahahh