Friday, October 1, 2010

ini betul-betul terlalu banyak masa luang

serious.


hari ini datang sawan mana (bukan sawan tangis, boo!) buat kerja yang memang tak ada kerja, iaitu


Googling my full name.


alah, aku tau ko pun buat sama macam aku kan. eh, tak buat ke? takpe, boleh buat sekarang. laju-laju.


aku bajet macam tiadalah pasal aku. tapi sebenarnya risau jugak kot-kot lah, keluar saman ekor ke. ok. saman ekor itu tak la kan sebab dia saman ekor kereta iaitu nombor plat, bukan nama pemandu. booo lagi sekali! dah mengucap dulu dan beristighfar banyak-banyak before bukak mata kecik-kecik.


sekali tak ada.


ceh, saspen-der.


tapi, adalah dua article. satu kat blogspot and satu lagi kat utusan pasal abang mie interview aku hari itu. hari itu adalah, hariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yang sangat lama, where i was actually sleeping and acu called and terpaksa cover suara. padehal acu dah perli, oi ko baru bangun tido ke? ceh


=______="



ape pun, aku kene interview dengan abang mie, via aculah. aku leh dengar abang mie cakap jawa (ello, aku mengantuk pun alert ok) haha. aku cakap pasal aku lebih ke arah menyambung master dari nak berkhidmat jadi cikgu. ini dari duluuuuuuuuuuu lagi aku dah plan. eh tak la dulu sangat, masa baru-baru kene practical itu. cam system aku ter-shocked. bahahaha. exaggerate. who cares. lagi pun, family aku support aku habis-habisan. lagi lah aku suka. boleh baca article (konon la nak bacekan?) di situ dan di sana. sama sahaja.


ramai member kat uni aku dah lulus (majoritilah) interview egst-yang-patut-aku-pergi-tapi-aku-tak-tu. ramai kata aku rugi berdas. tapi tak apelah. aku sahut cabaran lain. aku tak boleh nak satisfy hati orang ramai. cukup dulu aku asyik nak jaga hati orang, hati aku macam mana? (eh, apehal emo) maksud aku di sini, aku pilih bidang yang sama, masih mengajar, masih mendidik, masih perlu study itu dan ini tapi group aku adalah young adults. itu sahaja. tak payah nak psycho aku, kau rugi shima. kau patut cuba next interview. atau sama waktu dengannya.


bila aku cakap, next time makin ramai pulak yang psycho lagi. huuuu.


tak apalah, terima kasih pada yang psycho aku. haha. selagi hayat dikandung badan, aku masih nak study lagi max 2-3 years than aku kerja dan kahwin. eh, tiba-tiba ada kahwin apekejadah?



ape lagi? bosan? pergi google nama sendiri. mane tau rezeki nama keluar utusan =P






No comments: