Tuesday, September 28, 2010

perasaanku ini terganggu

Sejak dah jadi penganggur ilmiah lagi produktif tinggi ini, kerap kali perasaanku terganggu. Kali ini dogaan & cobaan paling hebat aku rasa siap rasa tiada perasaan (paham tak? tak kan? same la. SEP!).


Handphone SE ku, suka menazakkan dirinya tidak kira masa nampaknya sekarang.



Aku dengan handphone SE ini, memang bercinta sakan. Cara cinta kami adalah dengan, tercampak jauhnyaaaaaaaaaaaa (buat suara style adik adik baru nak start intro pidato) ke jalan raya, atau di atas lantai.

Meh sini aku nak tanya soalan kau pernah?

Henfon kau pernah kene baling style lontar jauh tak? Dalam semeter setengah? Pernah?
Jawapanku, pernah T____T

Henfon kau pernah terjatuh berkali-kali dari tempat tinggi?
Ha kau jangan nak cuba ngelat, aku tau kau pernah.
Jawapanku, pernah. Hobi.

Henfon kau pernah tiba-tiba terloncat dari tangan dan jatuh tinggi sehingga tercabut bateri?
Jawapanku, pernah lagi. T______________T

Henfon kau pernah tak kau try kat sebelah je, tapi kat screen kau jadi missed call. Padehal tiada bunyi?
Jawapanku, pernah. Baru kejap ini kejadian terbabit.

Henfon kau pernah tak tengah-tengah cakap jadi bisu, tiada bunyi. *insert seram background here*
Jawapanku, pernah.


Henfon kau pernah? Henfon kau pernah tak?



Soalan-soalan di atas sepertinya memang buat jiwa aku kental nak tukar henfon baru. Aku mungkin tak nak SE. Mungkin dengan aku dia tak seuser-friendly macam dia ngan Eena. Ewah, refer SE sebagai dia. Pang! Aku mungkin akan ke pangkal jalan, memilih Nokia Cokia ataupun Samsung ataupun Blackberry ataupun Iphone (berangan). Kalau dapat smart phone yang boleh jadi modem itu (nampak sangat tidak tahu nama saintifiknya) lagilah bagus, macam HTC & Samsung abang cik. Macam menarik kan? Tak payah beli berokband. Tapi Tapi kenalah tengok dulu budget dalam akaun bank mak. Haha.


Atau mungkin patutkah aku suggest pada abang-abangku serta emakku, sebagai hadiah konvokesyen. Macam brilliant idea itu kan?


Doakan idea brilliant aku berjaya ok. Nak sangatttttttttttttttttttttttttttttttt! Eena, tolong doakan aku. Aku tau kau bacekan? Tak rasa brillliant ke? HAHAHAHAHAHAHAHAHA







Please do not slap me. K tq

No comments: