Tuesday, September 28, 2010

dah tau macam ni, ada hati lagi

Hari ini macam rasa nak muntah, pening-pening seperti pembawakan budak. Not fun okay. Aku pening bau ikan bakar.


Ahhhh, sudah. Tak boleh jadi ni. Getus hati kecil aku.


Ini dah seiras-iras sang boifren ajer. Tadi makan terkelat-kelat sumbat masuk nasik dalam mulut. Gigih buat nasi goreng kosong, semata-mata jaga hati mak long sebab aku tak nak dia kecik hati tak makan lauk dia masak. Huu. =___= Baikkan hati? Bahahahaha.


Boifren aku sepecel (dah macam pecal) orangnya. The only person yang aku kenal, selain dari kawan-kawan or saudara-mara dan juga orang dari negara lain (ini aku tak nak amik tau) tidak suka makan ikan, kecuali ikan bilis. Ikan bilis pun makan, hanyalah yang telah dibuang kepala dan taiknya. Kalau tak tau rupa ikan bilis, meh sini aku cincang sampai lumat.


Aku selalu kutuk-kutuk dia sebab tak makan ikan kan. Haha. Tapi dia muka tegar macam gangster. Ade dia kesah? Dia kesah kalau ayam je tak ada. Huuuuuuuu. Sentap.


Supposedly tonight ada open house. Aku awal-awal dah reject the invitation because of aku dah rasa mual-mual, pening-pening dari maghrib tadi. GILA nak pergi, pastu makan banyak-banyak & lastly pergi muntah belahak. Tidak berbaloi okay rebut makanan serupa orang tak jumpa makanan sebulan, dan kemudian, terbuang begitu. Nehi nehi.


Baiklah aku duduk diam kat rumah & online.


Sikit-sikit online. Orang menggangur memang macam ini. Tak payah persoal.



I kebulur nak minum Pink Panther kat Murni. Bilakah kita akan bertemu jodoh lagi? T___T






No comments: