Tuesday, January 11, 2011

inhale exhale

fuh fuh.

nak bernafas nak bernafas.

Alhamdulillah, dah 2 minggu dok kat rumah sewa baru, bilik sewa baru dengan rumet baru. So far so good. Otak boleh la tahan masuk jugak la kot, tapi still early. Aku just follow the flow. Kadang2 diaorang sembang pasal ape tah, aku senyap je ngadap laptop. Hahahahaha. Macam tak biasa ko kan shima kan kan?

;P

On my master pulak. Sistem aku adalah shocked after I attended the first seminar. Sekian. Terima kasih. Haha. OMG.

FYI, master yang aku buat ni bukanlah by coursework. it is by research. research means, thesis. Gua (eh eh gua tetibe) have to read journals yang amat banyakkkkkk, publish a journal/ article too, defense my proposal, attend the kolikeum (bahahahah lupa ejaan dems), attend conferences and then viva-voce and aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh banyak lagi =____________________="
Ini pun tau sebab attend seminar terbabit, baru tau dunia research ni camne. Baru tau kauuuuu, baru tauuu.

Pas abes seminar sabtu tu, terus otak kejung then pergi beli big apple. gigih sorang2 pakai baju kurung ;( hahahahahahahahaha PANG! So malam tu sugar level ok balik, otak pun okay. Ngarut2 bersama rumet, happy la sikittttt.

Next day nye keluar dengan eena ngan kak ina. itu cerita lain.



Right now gua (eh gua lagi...) sedang pissed off sebab jadual seminar dah reschedule balikkkkk!!



BENCI!









No comments: