Friday, December 17, 2010

back to my student life

oh no!

Tak sangka dah almost 6/7 months jadi penganggur separa masa. Maksudnya, tidaklah saya duduk sahaja. Saya juga mengajar tusyen untuk pocket money. Alhamdulillah. Kepercayaan tuan punya tuition centre ke atas saya untuk mengajar anak-anak murid itu mengundang kebahagiaan di hati saya yang kecil ini.


*muntah berbucket*


cuba kalau aku taip macam tu, rasa nak lempang tak bila jumpa aku? hahaha. i know u eena, i know u!


today is going to be my last day in teluk intan. omagad. so sad. i am sure going to miss my bed, the TV especially channel E! (sorilah obsessed), the routines that I've been doing for the last 7 months, my mom, my family, my cat (nak jugak) and yada yada.

semalam i pergi TF untuk beli all the barang-barang like sabun fab (jenama penting), all the toiletries kan, tetiba mata boleh bergenang? masalah masalah. semua sebab tetiba terflashback during my years at rumah sewa. kongsi sabun dengan zila, kongsi downy dengan dia. pergi tesco selang seminggu or twice in a month, to buy our stuffs. pastu makan mee sizzling pecah telur. spent hours looking helplessly at stationaries section. ini tidak tahu kenapa habit weols. me, nonot, lolot suka buat macam ni. bought maggi, perisa baru, perisa lama, jenama itu jenama ini. we tried everything and we shared too.

*tears*

emo tak? haha. tiba-tiba i've got to do this on my own. i mean, sorang-sorang. nobody to share the laugther, the bitterness anymore. pas ni duduk pun bilik sewa, whichhh i still don't know the roomies. saya ini pemalu orangnya. serious. lagila dengan orang tak berapa kenal, mungkin tersengih all the time? gahahahahahahah *pang* i'm not sure what my life will be. memang rumah itu dekat la dengan faculty. jalan kaki kot jimat minyak aku pas ni. Alhamdulillah. i hope that everyyyyyyyything will be sailing smoothlylah.

tomorrow pendaftaran. after the registration nak masuk rumah tu tengok macam mana. already called suami kak mila rumah sewa itew. nama tak tau, kak tini kata panggil abang je. dia pun suara macam muda belia uuuuu~ kotlah. now im judging the people age from their voice. pfffftttt.


but the good thing is, i will be in shah alam for quite a long time. 2 years insyaAllah. sapa sapa kat shah alam holla meeee, i'm sure we can hang out if i'm not terikat with works or apekekan.


nak kata excited, tak pun. haha.


we will see.




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



pas ni boleh jadi pengunjung setia tgv nampaknya. lin jom pindah shah alam!

No comments: