Wednesday, February 9, 2011

takda ape pun nak pelik pelik dengan perangai manusia

manusia kat dunia ni memang ada banyak jenis perangainya.

kalau aku?

perangai aku ni kadang-kadang boleh predict, kadang-kadang tak. people do see me as someone yang tidak banyak bersuara. means, voice out my own opinion. aku memang tak bersuara sangat orangnya. ce check kat kelas. setakat second the motion ye. so people always think me as, orang yang mudah nak diperkotak-katikkan. yep, seriously macam itu. aku juga adalah manusia yang suka pendam perasaan sorang-sorang. luaran orang tengok happy, gelak-gelak, boleh melawak. dalam hati, i'm crushing alone. ada certain insan je yang aku boleh luahkan. ewah shima memilih dia!

tapi alhamdulillah, as time grows, as i am getting older (tua nyah, T___T) i am wiser. halamek. aku dah pandai nak voice out my own opinion. tak la pendiam macam dulu. sekarang ni pakai belasah je apa nak cakap, cakap je. HAHA. TAPI, i still cuba jaga hati orang sekeliling. walaupun orang kata, buat ape jaga, kalau orang tu tak jaga hati kau juga. I KNOW. itu betul. siapa kata salah? tapi dah aku suka jaga hati orang nak buat macam mana. heh. tapi kalau orang tu tak jaga hati aku, could i care less? no okay. tidak kesah. sebab aku percaya yang what goes around, comes around ; setiap perbuatan kau buat kat orang, pasti ada balasan. KAN?

so do try buat me sakit hati, try la. we will see how it goes (ayat nak dendam je kan. HAHA)




**ada orang perangai memang mintak kene kasut. satu kelas, satu bilik, kongsi the katil pun, tak boleh nak kejutkan kawan sendiri. yang terlewat mintak ditolong kejutkan, dijawab "salah i ke u bangun lewat??"

ohh, macam ni manusia. nak untung sdn bhd seratus peratus.

hello adik, walaupun moto hidup u, u nak live alone and not rely on others, that does not mean you can have a f***ed up attitude. macam takda perasaan keluar masuk bilik dengan satu coursemate yang supposedly ada kelas sama waktu dengan ko, tapi ko boleh la jual ikan takde langsung niat kat hati nak kejut kawan sendiri.wtf **


bikin aku panas pagi pagi.





mana abdul rahim ni? hish =___=




No comments: