Thursday, April 7, 2011

kenapa mesti mengantuk lepas azan asar?

hari ni aku rasa hari palinggggggggggggggggggggggggggggggggggg tidak produktif aku.

kenapa?

eh ada, aku tengok roomate aku masak tempoyak (sedap gila menangisi makan sebab pedas) dan juga basuh baju menimbun like i said in my last entry. sambil tengok dia masak tu, sambil tertuang downy perfume botol merah dekat separuh. oh apakah. siap roomate aku sound, pergh tuang air ke softner?

ade haku kesah? mesti la tak sbb baju aku sah-sah wangi uolsss.

wangi sangat kot.

oh, sekarang ni dah lepas azan asar. sebenarnye plan hari ni aku nak keluar gi seksyen 2 dekat kolej meranti tu. nak print out e-books yg aku dapat semalam. apakandaya, hujan lebat disertai kilat petir sabung menyabung membantutkan terus misi penting aku.

terus baring-baring dan gtalk dgn eena.

like always.

siap keluar rumah kejap-kejap amek baju, jap2 sidai luar jap2 sidai dalam. penat aku eksesais naik turun katil. nyaris nak terslipped tadi. wooohooo.

sooo, bila dah baring aku otometik mengantuk. tapi baru nak lelap mata dah azan asar.

sedih ok. nak tidor gegile neh tapi orang kate kalau tido pas asar memang bangun bingai sket otak. bukan orang kata, ustaz, mak aku, aim, semunye lah.

tak bingai jadi gila.

oh scary


saya nak kawen! (eh dah gila?)

















No comments: