Saturday, April 30, 2011

thor!

yes, dah selamat menonton THOR.

for me?

erm erm.

3 out of 5 kot. tapi baik aim, 4 kot.

dia suka lah kan. aku Thor pun aku tak kenal, memang la ada kekurangan di beberapa aspek.

1. aku tak tau thor tu jadah apa. yang tahu, sebab dia marvel comics kan. me? no reading marvel marvel.
2. aku kenal superman, batman, wonderwoman. ala, typical. yang glamorous je aku kenal. tak glemer tolak tepi (padehal thor glemer gila kot)
3. aku dari kecik disajikan dengan kartun illuminati seperti disney. (aim cakap, aku tulis je, haha)
4. bukan takat disney, power puff girls adalah my addiction di kala kecik (di kala baru pasang astro actually)

eh eh melalut.

thor bagi aku, adalah sangat KACAK. tanak cakap depan aim nanti dia kecil hati dengan perut dia. HAHA. body thor adalah something to salivate on. ssssssssssoooooooooooo gorgeous. dah la macam besar, pastu cam "eh kau kacak gila sukaaaaaaaaaaaaaa"

padehal jalan cerita aku cam tak paham. almaklum pokus kat thor aje. #LOL.

cgi was the shit man. sangat mesmerized walaupun tengok kat mbo yang seat dia sangat keras. dah kene sandar kat bahu aim. eh? haha. dan thor adalah banyak elemen kelakar. ye, walaupun aku tak berapa paham thor ni jadah apa, dengan "myuh-myuh" dia tu. tapiiiiii overall, aku enjoy la. itu yang kasi 3 out of 5. eh ok la up sikit, 3.5 out of 5 (credit to thor's body YUM!)

watak sampingan like jane (natalie portman itew) was so-so. boleh la. cinta hati si Thor kan. gitueewww. dah la cium ganas (ok tak paham ape yang aku rantkan ini)







pergi la tengok THOR, if you're a big marvel's comic fan!!!! best sebenarnya tapi keluar je dari wayang aku tanya kat aim


"ape yang owang (manje iols) tengok tadi tu abang. tak paham"





aim buat muka malas nak layan. well, biasa dah.




No comments: