Thursday, April 21, 2011

yes, aku stressing out

dah lama tak masuk blog sendiri.



almaklom, busy (tipu), tapi sebenarnya malas.



ok straight to the point. aku lately ini sangat busy. berulang alik to office dan kemudian ke gallery. penat memandu, bukan penat buat kerja. penat naik tangga batu caves, bukan penat baca journal. penat makan keropok lekor fsg, bukan penat cucuk otak kasi keluar idea.

itu roughly la aku buat sekarang ni. family aku (mak, bg cik, kak as and atif) dah selamat di madinah. alhamdulillah. bersms dengan abang cik, katanya semua sihat alhamdulillah. syukur. itu yang aku nak dengar. moga mudah segala urusan diaorang kat sana, senang nak beribadah kan.

padehal dalam hati sayu kemain bila peluk mak. bahahahahah. sebabnya, aku rasa aku ditinggalkan oleh diaorang. selalu, aku ada abang cik kat bangi bila aku homesick. ada atip untuk didukung. sekarang, lone ranger la. nak balik ke teluk intan, aku ada banyak commitment kat sini. (ayat CEO, LEMPANG SATU!)

ok ok. padehal aku nak cerita yang aku stress out dan cuma nak tulis sikit je. selalu tau tertulis banyak. oversssssss tau shima ni.

ape yang aku stresskan?

1. DRP coming soon this JUNE (boleh matiks)
2. research report progress kena submit. aku baru berapa kali je jumpe dr B. 2 kali? nak masuk 3? UHUKS.
3. mostly pasal tahap kemalasan aku nak review journal.
4. senggugut aku is killing me.
5. duit gaji SKS tak masuk lagi. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. paham tak aku takda duit sekarang?



so untuk itu, layaklah aku untuk mengundurkan diri sebentar. tapi aku aktif je bergosip di FB or twitter.








doakan aku tidak malas lagi. aku penat jadi pemalas. nak cuba jadi perajin pulak. nak stay up sampai 2-3 pagi (konon) dan siapakan proposal untuk DRP.




















berusaha shima!

No comments: