Saturday, April 30, 2011

wedding eena.

oh la.

sekarang dah nak dekat pukul 1am. aku still stuck in shah alam. supposedly, aku dah selamat berada di teluk intan like..

ok tayah cerita. sedih gila tak dapat balik di hari jumaat pagi. dah lah tak dapat jumpa supervisor. lagi sedih.

ok ok ceria ceria.

eena insyaAllah akan bernikah dengan pilihan hatinya (uweks), si ameir (yang selalu aku eje ameri tatau nape) lepas asar.

dah nak tukar title dah minah ni. jiran aku paling terbest aku pernah ada. T______T

dari sekecik kecik aku, sampai la sebesor-besor sekarang ni, she's one of the bestesssssssssttttt friend yang aku ada. susah senang semua dia tau. bergosip, sah-sah la dengan nyah sorang ni.

la ni dah nak kawen, nak tukar title dari tunangan ke isteri orang. mesti corak hidup dah lain. T___________T

eh tetibe banyak sangat T___T

nyah, harapnya, moga berbahagialah hidup ko suami isteri kelak. bahagia melayari bahtera perkahwinan, jadi isteri solehah, bakal ibu yang omels, bakal nenek yang errr..

ape-apepun, aku doakan yang terbaik untuk ko jiran! i love u very the much (abes ikhlas hati ni)















i hope i wont cry during your solemnization. booooo!

2 comments:

e.t.t.y said...

so at last nanes tak???

cik shima said...

nanes. haha T__T