Tuesday, March 29, 2011

hey hey walaupun sedih hidup kene go on jugak!

tajuk entry sikit punye ceria.

hahahahah.

alasan? psycho diri sendiri.

shimaaa, dah biasakan kan kan kan.

lately ni pagi-pagi je aku mesti bangun lambat. lambat dari roomates aku. DEM. aku tak pernah kalah bangun lambat dengan diaorang, tetibe aku pulak yang terpisat-pisat bangun eh eh derang dah keluar dah?

ok, patu sambung tidur.

HAHAHAHA.

bangun dengan perasaan bersalah. well, aku janji dengan SV aku nak jumpa dia hari ni (selasa ye selasa) tapi meamndangkan aku tak habis baca lagi apa yang patut aku baca, so aku telah dengan sendiri decide untuk jumpa dia jumaat sahajelah. seminggu woo tak jumpa, mampos aku nak gebang ape ni. (sambil jari ketuk-ketuk laptop) baru style sikit.

lagipun aku dah jumpa buku Science for All Americans & The Pupil as Scientist? sebab aku rasa relevant dengan research aku (aku la rasa, harap-harap SV aku pun rasa begitu jua) cumanya tak start baca je. eh salah, dah baca tapi tak habis. kan shima kan kan. sobs. HOWWWWWWW, everytime aku kat rumah je aku mesti tertidur. kalau tak pun sangap fb. oh no.

not good ey. not good.

semalam jugak aku dapat tau yang roomate aku dapat interview TPM. okay. down.

(tetibe)

padehal aku tak put high expectation je, tapi kalau dapat alhamdulillah.

untuk meng-cheer-up-kan diri, aku dok layan 1night2days kat youtube. aaaaahhh, rindu rindu nak tengok hodong, suenggi, jiwon, jongmin ngan sorang lagi berketinggian 160cm. bff hodong tu. hahaha lupa plak nama. dem. telah gelak bedekah-dekah sampai sakit perut tapi before tu, dah remind myself yang jika menangis lepas ni, sila jangan salahkan orang, salahkan diri sendiri.

kan tak elok gelak banyak-banyak mesti nangis lepas tu. uhuuu.

setelah ter-cheer-up, aku nak gi cari nasi sebab why? hidupku hanyalah untuk nasi je. perut ni perut melayu kauuuu. ape-ape nak nasi. semalam lunch dengan aim, bantai spaghetti. siap aim side-eye kat aku "eh kau tak makan nasi?" haha. pang.

benci tau. baru nek fefeeling omputih tapi sorrylah secret recipe punya spaghetti mak long buat lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sedap gila.

kalo aku buat pulak, ko buang la dalam 10 or 20 huruf i tu. lagi sedap ok.

can la kan puji diri sendiri.

ok nak cari nasik! pastu nak gi library dan menumpukan perhatian pada buku yg harus dibaca.

















dah tak payah sedih!!

No comments: