Friday, March 11, 2011

i'm telling you loosen up my buttons baby

minggu ini minggu aku penat gila.

kot lah.

ISNIN
dating dan pergi ke aquaria. semangat mengalahkan pelajar sekolah rendah darjah 3 cemerlang. muka excited depan counter. huahua. sian shima. first time pergi.

aquria? ape ada? ikan-ikan la nyah. selain ikan ade memerut eh salah, memerang, ape tah lagi haiwan ada. tak bawak camera kan, bergantung hidup pada camera handphone. so quality, paham-paham ajelah, kedaung. tak macam orang-orang arab di sekeliling kami. ;(

selain itu, insects, ular, katak (euw euw euw euw euw euw x100000 juta lapan ratus point 9 darab kelajuan cahaya) over tak? sebab aku tengok katak gemuk gedempol pastu terbayang aku operate dia time form 5 kelas biology. OH NO. sumpah geli. (padanlah time spm, biology dapat..eh)

dan tentu sekali, yang paling mencintai ikan sampai sanggup tak makan ikan adalah si aim. sayang sangat sampai tak makan uolls. nampak la muka happy kalah budak darjah 3 tu (budak darjah 3 = aim) aku? budak form 5. haha. pang.

kiteorang siap lepak lama-lama dalam aquaria sebabnya,
1 - entry fees adelah rm35 per person (adult)
2- klcc ada ape je weh?
3 - kami memang suka buat mende macam ni.

aku paling terjejas tidak suka akan aquarium dia yang besar tu. apetah nama dia? dulu pergi kat australia, superb kauuuuuuuuuu. mmg nampak macam you're in the ocean swimming with those fishes. tapi berbanding dengan aquarium dekat langkawi, aquaria is 10 times better lah.

oh, kiteorang juga siap mengenal pasti ikan-ikan dalam fishville too! noob kan kiteorang? sangat (jawab bagi pihak diri sendiri)

gambar? taperlu. orang arab sebelah kiteorang banyak.

SELASA
ahh, hari paling di tunggu-tunggu. siap mark kat kalender. JUMPA SUPERVISOR! yes, aku dah dapat supervisor. thanks to mr postman kat teluk intan, supposedly surat sampai before march sebab dia sent 23rd feb, tapi sampai ke teluk intan 3 march. ape? shah alam ke teluk intan macam kl ke LA? jauh sesangat ke?

eh eh. tersasar. nak jumpa supervisor memang pakai gamble je. tak buat appointment. malas. selalunye aku buat main masuk je, tapi harap maklom. SV aku adelah super busy hari itu. huuuu. satu satu student masuk office dia. aku kat luar dari kul 10 pukul 2.30 baru masuk. YEY. suka sangat. pastu dapat jumpa pun kejap je, sebab point aku nak jumpa dia adelah, suruh dia ingat muka aku je. haha. dan alhamdulillah, dia ingat sangat (memang la ingat, budak suke anto keje last minit, lalalala~)

so, jumaat is the day. seize the day.

RABU
kerja di gallery like always. kiteorang buat jadual sendiri. datang sehari seminggu, stretch 9 t0 5. mati kejung dalam gallery.

KHAMIS
yes. dating lagi. auww, gatal. tak lah. berkesempatan apesalahnya kan. nak tengok hikayat merong tu, tapi aim bukan manusia yang layan filem melayu. sobs. sedih sedikit. dia pujuk tengok RANGO. ok lah. memang nak tengok RANGO gak. johnny depp ok. dah la comel. dan dah la aku salah sebut RANGO tu depan ticketing. miahahahah. malu seperti ingin lari je.

RANGO is so cute. rasa nak cekik dan cerita dia best gila. please la tengok. seriously. like SERIOUSLY, SERIOUS.

i love u johnny depp (tetibe)

then, karok. memang one of yours truly punya activity paling di looking forward. tatau nape. adekah aku looking forward sebab dapat minum + makan. haha.

aim kata aku ada improvement.

YES!

balik boleh tak gaduh? benci betul. aku kan dah start ego. buat bodo je. dia pun switch off henpon, kalah perempuan style majuk. grrrrrr.

tapi aku tak kesah (dalam hati je kesah, haha)


JUMAAT
esok jumpa SV! still searching for articles and journals. dan aku sangat penat pikir ape mende aku nak tunjuk kat orang tua tu.

balik kotadam, nak balik TELUK INTAN untuk wedding kak asmida. yes yes.




mengharapkan sinar di hari jumaat terang sampai bila-bila.


=)


No comments: